четвртак, 5. септембар 2019.

I'm back

-Heeej ljudi, znam da me dugo nije bilo.. Izvinjavam se zbog toga.. Eto donela sam odluku i od danas cu se aktivirati na blogu..-Odlucila sam da ovaj post bude jako kratak..Cisto da vam se javim.. Da znate da nastavljam tamo gde sam stala, uskoro ocekujte jako zanimljive postove na ovom blogu..Daa, za malo da zaboravim..Nedavno sam otvorila nalog na instagramu @_blesava_tinejdzerka_ na kome izbacujem svoje tekstove, tako da u koliko zelite mozete da me podrzite u tome. ♥


-Ja vas pozdravljam do narednog posta.


9 коментара:

  1. Hvala ti na komentaru koji si ostavila na mom zadnjem postu. Vidim da te odavno pratim, ali nikako ne mogu da se sjetim tebe i tvojih starijih postova. Svejedno, drago mi je da si se vratila i jedva čekam naredne psotove, dok ću se starih podsjetiti.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Baš te dugo nije bilo, čoveče.. Fresh start 😃 Zapratiću te na instagramu, moj profil je @i.mperfectm

    I'mperfect

    ОдговориИзбриши
  3. Great post! Glad you're back :)
    Have a nice day!
    Lara

    www.verylara.com

    ОдговориИзбриши
  4. Tek sam sad otkrila tvoj blog, i drago mi je što si se vratila blogovanju, jer sam i ja isto, samo sa novim blogom. 😁

    https://takemeanywhere21.blogspot.com/2019/09/ljepota-zvana-prag.html?m=1 napisala sam prvi post, pa bi mi znacilo da pogledas. ♡

    ОдговориИзбриши
  5. Šta drugo da kažem sem srećno sa nastavkom blogovanja. :) Drago mi je da si se vratila i sa zadovoljstvom čekam naredni post. :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2019/09/potroseni-proizvodi-januar-jun-2019.html

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je da si se vratila, definitivno cu pogledati tvoj profil na instagramu :)
    Na mom blogu je giveaway pa ako zelis ucestvuj: xoniomaniax.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Wao love this. Thank you for sharing. Follow for follow? I already follow you. I am the new one and I would appreciate it.

    https://salyaves.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши