четвртак, 31. децембар 2015.

Winter must haves


-Heeej ljudi..Da ovo je prednovogodisnji post..Da jos samo par sati do nove godine..Eto uhvatila sam malo vremena da vam napisem jos jedan post..
-U danasnjem postu cu vam pisati o nekoliko stvari koje morate imati tokom predstojece zime..Da za mene je zima tek danas pocela,bar se tako osecam...Napulju je -4,znaci smrrt..No,da mi pocnemo sa postom..
-Na zalost u postu ce biti samo sve slike i izvinjavam se na tome..Sledeci postovi ce biti sa vise slika :*


1.Prva stvar su debele helanke..Ja za sada imam samo 2 para tako zimskih 'termo' helanki...Helanke su zaista tople i print im je presladak...Obozavam ihh ^_^

2.Sledeca stvar jecu dzemperi..Ja sam za sliku izdvoila sam 2 dzempera..To su uglavnom dzemperi koje ja najcesce nosim..Oba sam dobila..Ali uglavnom su divni..Mislim da mozete da ih nadjete negde na netu..Cene su im male,tako da..

3.Treca stvar je esarpa..Morate imati barem jedu esarpu u svom ormaru...Izdvoila sam ovu zato sto mi je omiljena..

4.Zatim slede kapice..Ovo je jedna od mojih kapa..Uskoro cu kupiti novu,ali do tada ce i ova posluziti..
5.Kao poslednju stvar ostavila sam carapice..Dok je zima obozavam da nosim debele carape sa nekim 'veselim' printom..I mislim da svi morate imati bar jedan par tako debelih i sarenih carapa..





-II stigli smo do kraja posta..JA VAM ZELIM SRECNU NOVU GODU I SVE NAJLEPSE U NJOJ .. <333333

2 коментара:

  1. Hej! Evo prvi put sam na tvome blogu i baš je fora! xD
    Slike su ti lijepe i sviđa mi se kako si odradila ovaj post. Ja inače obožavaaam džempere i ovi tvoji su prelijepi! Voljela bih da sastrane ubaciš opciju učlani se, jer bih te željela nastaviti pratiti. :)
    Nadam se da ćeš posjetiti moj blog i učlaniti se ako ti se svidi. :D
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши