среда, 6. јануар 2016.

Something about my photos to Instagram



-Cao ili dobro vece svima,kako god..Odlucila sam da iskucam jedan post ovako kasno,hah..Nesto mi se ne spava pa sam dobila inspiraciju za pisanje,,Kao sto primecujete u naslovu,danas cu vam pisati nesto o mojim slikama na instagramu,inace sam na Instagramu upisana sanja.stepanovi,tako da ako me ne pratite stvarno ne znam sta cekate,odmah me zapratite,haha..

-POcnimo mi sa postom..Primetila sam da dosta devojaka na instagramu radi chalenge (valjda sam dobro napisala haha) tipa #januarychallenge itd..Meni se to ne dopada bas zato sto ponekad stvarno nemam vremena da objavim sliku i to,ali nemam nista proiv toga..


-Posto kao sto kazem meni ne odgovaraju ti 'izazovi,hajde da ih tako nazovem xd..Odlucila sam da promenim kvalitet slike na instagramu..Uglavnom se slikam aparatom,zato na vecini novijih slika mozete videti neki stari datum kog vecito zaboravim da uklonim sa slike..Moja najveca zelja jeste da mi sve slike na instagramu izgledaju nekako tambler xd,verovato je to cilj puno devojaka..Da bi mi slike izgledale  lepse odlucila sam se da cu celog meseca furati jedan efekat koji nudi Instagram (valjda se MOOD pise)..To je uglavnom onaj efekat koji cini sliku tamnijom i zaista primetila sam ili se bar meni tako cini da mi slike deluju originalnije i sam instagram profil meni lepse izgleda kada su slike nekako skockane u istoji boji..Primetila sam cak da se tako moj profil izdvaja iz mase nekih devojaka koje pokusavaju biti  originalnije..I mislim da je odlicno da vam tokom ovog perioda konkretno tokom zime slike budu malo tamnije.Eto nadam se da sam vam malo pomogla i da post nije kratak..Ako vam se post dopada,slobodno ostavite komentar ♥



4 коментара:

  1. Odličan post!Zaista mi se dopada ovakav tip postova!Sjajno napreduješ sa blogom.Bravo! :)

    anjasworld1.blogspot.rs-poseti moj blog,i ako želiš postavi par pitanja za Q&A post. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Post ti je bas supeeer! Ja vise nemam instagram ali mislim da cu ga ponovno.napraviti a ako to ucini zapratit cu te haha...jedva cekm idui post i samo jako! Ima novi post pa ako te zanima pogledaj i reci misljenje. :D
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши