уторак, 9. август 2016.

Romwe wishlist

-Heeelou svima..Izvinjavam se sto dugoo nije bilo nikakvih postova..Danas sa odlucila podeliti sa vama malu listu zelja, zapravo stvari koje bih volela naruciti sa sajta romwe.♥
-Nema mnogo stvari,pa krenimo.♥♥

1. http://www.romwe.com/Black-Slim-Cut-out-Denim-Pant-Stylish-Cosy-Curved-Jeans-p-147849-cat-681.html

2. http://www.romwe.com/White-Ripped-Denim-Skinny-Jeans-p-184922-cat-681.html








-To su te stvarcice koje me najvise privlace na tom sajtu..Piste u komentar vase utiske o ovom sajtu, o ovim stvarimo..Napiste mi da li ste narucivali i utiske..♥♥








4 коментара:

  1. Ja preko interneta nisam ništa naručila, ali planiram da naručim jedan neverovatan parfem. Ove stvarčice su odlične i mene su oduševile.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Po tvom izboru stvarčica vidim da smo dosta slične kada je u pitanju moda, zaista mi se sve sviđa što bi odabrala, pogotovo kožna crna jakna, taj kao crno- bijeli duks i crne hlače *.*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Preljepe su stvari sa romwe sajta. Romwe mi je jedan od omiljenih sajtova i odjeća je stvarno vrlo odlična *-*

    Nadam se da ćeš i ti posjetiti moj blog i komentirati: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne stvari si odabrala, svaka čast! Najviše mi se dopadaju farke. ♥


    Novi outfit post na blogu -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши