петак, 26. мај 2017.

Kako napraviti dobru sliku za instagram

-Heey.. Evo mene opet sa novim postom, u buduce cu biti redovnija na blogu.. Kao sto ste primetili u naslovu danas cu sa vama podeliti par saveta kako napraviti kul sliku za Instagram. Kao sto i sami znate, danas je instagram zaista popularan, koriste svi pocevsi od obicnih ljudi do poznatih licnosti. Cesto se odusevimo videvsi neku bas dobro uradjenu sliku, bilo da je upitanju modna kombinacija ili nekog zdravog obroka, itd. A zapravo nismo ni svesni koliko je truda i vremena ulozeno u to.
Savet broj jedan:
Kada slikate (bilo kombinaciju ili neku random sliku) obavezno obratite paznju na pozadinu, najbolje je da pozadina bude cisto bela ili jednobojna, u koliko slikate napolju onda to moze biti neka slika u prirodi ili ispred negog zida sa dobrim grafitom, ili ispred neke 'znamenitosti' u vasem gradu, itd...
Savet broj dva:
U koliko slikate selfi, nikada nemojte stavljati previse efekata, to ume da izgleda veoma glupo.Uredu je da malo promenite svetlost na slici ili mozda poostrite sliku, ali da sve to bude u granicama normale. Takodje kada se sminkate za slikanje, obratite paznju da vam ten na licu i vratu budu ujednaceni, i da sve bude dobro setovano.
Savet broj tri:
Kada slikate neke detalje, obavezno lepo namestite stvari da ne budu previse razbacane, a sa druge strane ni previse rastrkane. Obavezno uklapajte boje. U koliko nemate na cemu da slikate, mozete na internetu naci kao prostirku (nmg da se setim kako se to tacno zove, uglavnom ih imate na kineskim sajtovima, videla sam kod nekih jutjuberki) na kojoj mozete staviti stvari, tako ce slika jos bolje da izgleda.
Savet broj cetiri:
Kada slikate, treba izbegavati da zumirate jer tada slika ume da se zamuti slika, sto ume zaista da pokvari kvalitet slike. Vec jednostavno promenite ugao ili se priblizite. Naravno najbolje je da slikate na dnevnom svetlu, i tokom slikanja obavezno obratite paznju na fokus.
-To bi bilo to, nadam se da sam vam pomoglaaa. Pisite utiske o ovom postu. Za kraj cu vam postaviti nekoliko slika koje sam ja uslikala.❤❤













3 коментара:

  1. Анониман27. мај 2017. 17:28

    Predivan post, draga. Mnogo mi se sviđa kako si savetovala druge da naprave savršenu sliku za Insta. KAžem da si savetovala druge jer ja nemam Insta, ali ovi saveti će pomoći i meni, jer slike ne moraju biti za Insta.

    Top 5 Alisha Marie Videos | laAdda​​

    ОдговориИзбриши