субота, 19. август 2017.

Outfit post | Black and white

-Heeeeeej svima. Eto mene opet sa novim postom. Danas sam odlucila sa vama da podelim jedan autfit, koji je jako jednostavan i simpatican. Nadam se da ce vam se dopasti nacin na koji sam sve uklopila.
Uzivajte.. ❤

-Heeeeeee everyone. There again, with a new post. Today, I decided to share with you one autofit, which is very simple and sympathetic. I hope that you will like the way I fit everything.
Enjoy .. ❤
















Email: bezelitenemazivota@gmail.com
Instagram: forgetfulperson

16 коментара:

  1. Predivan outfit!
    Dopadaju mi se ove sandallice. Jako su lijepe i djeluju mi jaako udobne.
    Želim ti lijep vikend, draga!

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista mi se dopada kako si sve uklopila. Kombinacija je predivna, i skažem se sa tobom da je jednostavan i mnogoo simpatičan! ♥

    heresuniquegirl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Jako lijepa kombinacija nekako nepogrijesiva:)
    P.S Pratim te , nadam se da ces uzvratiti ❤
    http://hisandherway.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Bas mi je drago sto si se odlucila za autfit post. Meni se jako dopada. Ova kombinacija ti jako lepo stoji, i zaista je jednostavna ali opet sasvim specificna i unikatna. Sto je jako bitno. Sandale su sjajne, samo ne vidim lepo da li imas unihop carape na njima. Ukoliko ima, malo digresija, nikad carape na otvorene prste. U svakom slucaju, predivna si mi.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  5. Baš ti lijepo stoji i outfit je divan. <3
    Novi post -> https://moonflowerstyle.blogspot.ba/2017/08/najdrazi-filmovi.html

    ОдговориИзбриши
  6. Vrlo lepo i jednostavno, majcica je preslatka :)

    xbeautyplace.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Super post! Ourfit je baš jednostavan,a lijep i svečan! <3
    novi post je na mom blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan outfit. Jednostavan, a opet u drugu predivan. Možeš da ga nosiš na više mjesta i da mu nađeš dvostruku primjenu ❤️❤️❤️

    Pratim te: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши