уторак, 2. јануар 2018.

Tipovi ljudi u Novoj Godini

-Heeej svima, eto mene opet na blogu. Danas cu pokusati da napišeš Malo drugačiji post, nadam se da ce mi poci od ruke i da Cu uspeti da vas nasmejem. Jos cu reci da ovim posto ne ismevanje nikoga.
Naime, danas cu vam predstavimo nekoliko tipova ljudi posle Nove Godine.

1. Vezbanje
U mislima: ' Od danas vežbam punim plućima, svakog dana, po sat vremena.'
Realnost:( Obično zapostavi treniranje posle mesec dana )












2. Ucenje
U mislima: ' Redovno ucim, svaki predmet. Svaku lekciju Cu obnoviti po osam puta. '
Realnost:( Uzme telefon i igra igrice)













3. Pisanje dnevnika
U mislima: ' Svakog dana cu pisati dnevnik, i lepe dogadjaja koji su se dogodili. '
Realnost: (Posebno nedelju dana, a onda negde zagubi)
















4. Uredna soba
U mislima: 'Od danas cu sve sredjivati redovno, svaki detalj ce biti na svom mestu.'
Realnost: (Sredi sobu jedno nedeljno, vadi se time da je to 'uredjeni' haos)












- Stigli smo do kraja ovog posta, nadam se da vam se dopao, obavezno pisite vase utiske. Pozdravljam vas do sledećeg posta.







6 коментара:

  1. Vrlo simpatičan post! ♥

    https://ccaammblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Jako dobar post. Sve od ovog sam ja, definitivno.
    https://lenaaalifestyle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se dopada post. Mislim da je veoma interesantan i zanimljiv ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. My room is tidy too. Great post, dear. I love your blog.

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post,u mom slucaju sve je tako kako si napisala😀
    Ako zelis da se medjusobno pratimo,javi se na mom blogu.

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Nikad naisam razmisljala na ovu temu, ali ovo deifinitivno jesu tipovi koji postoje hahah ja sam od onih 'od nive godine sam na dijeti' ali onda usledi bozic, slave i slicni praznici gde je hrana u izobilju i jbg! Ups, pardon hah! Divan post draga moja!

    My blog: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    New post is here, visit me! Malefica ♥

    ОдговориИзбриши