понедељак, 12. новембар 2018.

Films, series and books - October

- Zdravo svimaa.Dugo sam razmisljala o cemu mogu da pisem,pa sam dosla na ideju da u danasnjem postu podelim sa vama nekoliko filmova, serija i knjigu koju sam procitala. Jako sam izbirljiva po pitanju toga, nisam od onih koji mogu da odgledaju bilo kakav film, film koji gledam mora da bude zanimljiv i da tokom citavog trajanja drzi paznju. Pored skole i svega nisam imala bas puno slobodnog vremena, ali sam slobodno vreme iskoristila odlicno po tom pitanju i odgledala par filmova u poslednjih mesec dana. Ja mislim da je najbolje da ne prepricavam radnju filmova jer onda nece biti zanimljivo da gledate, ostavicu samo naziv filma i link gde mozete gledati..
Pa pocnimooo, da ne duzim previse....

1. The kissing booth

























2. No greater love

























3. At first Sight

























4. All summers end

























Serije

- Otkrila sam jednu mnogo dobru seriju, koja je inace domaca. Ne gledam serije nesto posebno, ali ova mi se bas dopala. Emituje se na rts-u , ali ima je i na netu.
Serija se zove ' Jutro ce promeniti sve' .  Na neki nacin prikazuje danasnjicu bas onakvu kakva jeste.


















Knjige

- Obozavam da citam knjige i to bih mogla po ceo dan, ali ponekad nemam bas toliko puno vremena, pa sam prethodna dva meseca procitala jednu knjigu.
Odusevljena sam knjigom, stvarno je predobra i vrlo realna.
Knjiga nosi naziv 'Prsten\ , a napisala ju je Danijela Stil . Smatram da treba da je procita svako ko voli da cita, zaista je zanimljiva i moram priznati da ume tako da ostavi neki utisak, da prosto ne moze da se zaboravi radnja knjige. Posebno mi se dopalo to sto ima puno desavanja.





















-Nadam se da vam se dopada post. Pisite mi vase utiske u koliko ste odgledali neke od filmova koje sam spomenula ili procitali knjigu. Takodje, pisite vase predloge za filmove, serije i knjige. ♥♥♥

14 коментара:

  1. Za većinu ovoga prvi put čujem. Znam samo za The kissing both, koji nisam gledala. Nešto od ovoga ću uzeti u obzir, jer volim da odgledam, a i da pročitam nešto novo. Odličan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Iako volim filmove, jednostavno nemam vremena da ih gledam u velikom broju. Više preferiram serije, iako i njih maje gledam zbog većinu obaveza.

    Nova sam na Bloggeru, značila bi mi podrška.
    reviewswitha.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti puno za preporuku ovih filmova. Nisam pogledala ni jedan, ali definitvno planiram. Čine se jako zanimljivi.

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com
    YouTube - https://www.youtube.com/channel/UCgtzSDX7tvjDyCdTyB1B0_Q

    ОдговориИзбриши
  4. I ja obožavam čitati knjige! :D
    Hvala ti na prijedlozima. :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljiv post... nijedan od ovih filmova nisam odgledala...

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/teme-blogmasa-blogmas-3.html

    ОдговориИзбриши
  6. Super preporuke. Pogledala sam jednu epizodu serije "Jutro će promeniti sve" , ne znajući da je serija jer sam stigla na nekih 10minuta od početka, i moram priznati da mi se baš dopala. Na žalost nemam vremena, a ni živaca za serije tako da je ostalo na jednoj epizodi :/, da ne kažem - samo jednom dijelu epizode.

    ОдговориИзбриши
  7. Odlični predlozi, nisam gledala ništa od navedenog, sada sam u fazoni Božićnih filmova, hahahaha! xoxo
    Amazing post dear! Have a great day! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  8. Taman sam trazila post gde ce neko zaboga predloziti neki dobar film, kod tebe sam naisla na dve super preporuke :)


    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Iskreno i brzo financiranje

    Mi smo financijska institucija, posuđujemo pojedincima i tvrtkama u financijskim teškoćama.
    Svi pojedinci ili tvrtke koje mogu poštivati ​​naše klauzule mogu nas kontaktirati samo putem e-pošte kako bi koristili našu financijsku pomoć.
    Naši uvjeti kreditiranja su jednostavni i dobro definirani.
    Sa značajnim kapitalom ispod našeg pojasa, najbolje smo vam pomoći i pomoći vam u rješavanju svih vaših problema. Rokovi se određuju prema mjesečnom proračunu naših kupaca kako bi se olakšala otplata.
    Ako imate projekata za realizaciju ili ako ste u financijskim teškoćama, možete nas kontaktirati poštom bez daljnjeg odlaganja. Uz kamatnu stopu od 2%, pomažemo pojedincima od 5.000 do 2.000.000 €. Također obavještavamo tvrtke istovremeno da se stopa ne mijenja.
    Ako vam je potreban zajam ili ulaganje, kontaktirajte nas putem e-maila.

    E-mail: mariadiosperez@gmail.com

    ОдговориИзбриши